Slider

TIKTOK-OPAS VAIKUTTAJILLE JA SISÄLLÖNTUOTTAJILLE

Haluatko luoda kiinnostavaa sisältöä TikTokiin? Haluatko kasvattaa TikTok-tilisi seuraajamäärää? Haluatko sitoutuneen seuraajakunnan? Haluatko kasvattaa TikTok-tilistäsi tulonlähteen? 

Tai oletko jo luonut jonkin aikaa sisältöä, mutta olet jämähtänyt alle 300 näytön loukkuun? Haluatko pois täältä 300 näyttömäärän kuopasta ja alkaa kasvattaa tiliäsi?

Olet tullut oikeaan osoitteeseen. Juuri täällä tulet oppimaan kaiken, mitä tarvitset menestyvän TikTok-tilin rakentamiseksi ja menestyksen ylläpitämiseksi.

TikTokissa kasvaminen ei ole enää yhtä helppoa kuin vielä pari vuotta sitten, mutta se on edelleen mahdollista. Se vaatii hyvin valitun aiheen, aidosti katsojia kiinnostavia ja sitouttavia videoita, heittäytymistä sekä pitkäjänteistä työtä. 

Kokosin TikTok-oppaan vaikuttajille ja sisällöntuottajille, ja myös sinä voit ostaa sen tästä linkistä.

TikTok-opas vaikuttajille ja sisällöntuottajille

TikTok-opas vaikuttajille ja sisällöntuottajille sisältää yli 20 sivua ja se vastaa juuri niihin kysymyksiin, minkä kanssa useat vaikuttajat ja sisällöntuottajat kamppailevat. Opas on erinomainen myös niille, jotka vasta pohtivat, miten voisi itse ryhtyä sisällöntuottajaksi ja vaikuttajaksi TikTokissa.

Miten TikTok-videoista tehdään kiinnostavia? Miten TikTok-tilin aihepiiri kannattaa valita? Miten usein TikTok-videoita kannattaa julkaista? Mitä elementtejä on hyvässä TikTok videossa? Miten saada katsojia videoille ja seuraajia TikTok-tilille?

Näitä ja paljon muita kysymyksiä kysytään minulta usein, ja koska kyselijöitä ja kysymyksiä on ollut niin paljon, rakensin TikTok-oppaan, missä kerron, miten TikTokin taika ratkaistaan ja annan käytännön esimerkkejä menestyvän TikTok-tilin rakentamiseen.

TILAA TIKTOK-OPAS VAIKUTTAJILLE JA SISÄLLÖNTUOTTAJILLE TÄSTÄ LINKISTÄ

Helpota ja nopeuta sisällöntuotantoa TikTokissa

Tästä oppaasta löydät myös vinkkejä helpottamaan sisällöntuotantoa. Pitkäjänteinen TikTok-tilin luominen vaatii aikaa, mutta ajankäytön tehostamiseen olen löytänyt toimivia keinoja. Kerron myös niistä tässä oppaassa.

TILAA TIKTOK-OPAS VAIKUTTAJILLE JA SISÄLLÖNTUOTTAJILLE TÄSTÄ LINKISTÄ


TikTok-opas vaikuttajille

TikTok-opas vaikuttajille sisältää seuraavat aihealueet:

Näin rakennat TikTok -tilin

Tässä osassa opit, miten perustat TikTok-tilin, miten aihealue kannattaa valita, miten hyvin se kannattaa rajata. Mitä on hyvä huomioida kohderyhmästä ja kilpailijoiden analysoinnista. 

Näin luot kiinnostavaa sisältöä TikTokiin

Tässä osassa opit sisältösuunnitelman rakentamisesta ja saat ideoita erilaisiin videoihin. Millainen on kiinnostavan TikTok-videon rakenne, entä hyvä julkaisutahti tai tämän hetken paras TikTok-videon pituus? 

Katsojien sitouttaminen TikTok-videolla

Kiinnostavien videoiden lisäksi katsojien sitouttaminen on TikTokin tärkeimpiä elementtejä. Tämä osa syventyy siihen, miten millä kaikilla keinoilla katsojia voi TikTokissa sitouttaa. 

Vinkkejä TikTok-videoiden tekemiseen

Oppaasta löydät lisäksi vinkkejä videoiden suunnitteluun ja editointiin, puheen ja musiikin käyttöön sekä tekstin merkitykseen TikTokissa. Saat myös vinkkejä videoiden tuotannon tehostamiseen ja videoiden löydettävyyteen.

Muita vinkkejä TikTokiin

Oppaan lopussa saat vielä muita vinkkejä vaikuttajalle TikTokissa.

TILAA TIKTOK-OPAS VAIKUTTAJILLE JA SISÄLLÖNTUOTTAJILLE TÄSTÄ LINKISTÄ

TikTok-opas vaikuttajille ja sisällöntuottajille

Oma taipaleeni TikTokissa

Aloitin tuottaa sisältöä TikTok-tililleni syksyllä 2022. Lähdin rohkeasti opettelemaan videoiden tekemistä ja testaamaan erilaisia videoita. Päätin heti alussa, että julkaisisin videoita, vaikken vielä oikein tiennytkään mitä teen. Tarkoitus oli oppia tekemällä, ja ajan myötä olenkin löytänyt oman tyylini tehdä videoita. 

TikTok-tililleni on löytänyt vuodessa yli 13 000 seuraajaa, videot tavoittavat parhaimmillaan satojatuhansia katsojia ja lisäksi tili tavoittaa hurjat miljoona suomalaista kuukausittain. Pitäjänteisen sisällöntuotannon tuloksena seuraajamäärä kasvaa jatkuvasti, kun uusia katsojia löytää sisältöni pariin. 

Vuoden aikana olen viettänyt paljon aikaa tutkien ja analysoiden TikTokin algoritmiä ja sen muutoksia, testannut erilaisia videoita, ja tietenkin oppinut kantapään kautta, mikä toimii ja mikä ei. 

En ole ollut TikTokissa vielä silloin, kun siellä on ollut helppo saada noin vain kymmeniätuhansia seuraajia, joten vinkkini toimivatkin juuri tähän hetkeen.

Matkavaikuttajana olen toiminut jo kymmenen vuotta, ja ensimmäinen kanavani oli matkablogi. Blogin lisäksi matkablogillani on myös Facebook- ja Instagram-tilit. Sosiaalisen median kanavista TikTokissa on ollut helpointa kasvaa, mutta täytyy myöntää, että TikTok-videoiden ansiosta myös Instagram-tilini on alkanut kasvaa. Siitäkin löydät lisää oppaasta.

Olen työskennellyt digitaalisen markkinoinnin ja vaikuttajamarkkinoinnin parissa sekä bränditalossa että markkinointitoimistossa yhteensä yli kymmenen vuoden ajan. Minulla on siis ymmärrystä TikTokista kanavana sekä yrityksen että vaikuttajan näkökulmasta. Osaan ajatella TikTokia kanavana myös yrityksen näkökulmasta, mutta tämän oppaan tarkoitus on palvella vaikuttajia, vaikka toki osa lainalaisuuksista pätee molempiin suuntiin.

TILAA TIKTOK-OPAS VAIKUTTAJILLE JA SISÄLLÖNTUOTTAJILLE TÄSTÄ LINKISTÄ

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidän kommenteista ja kysymyksiinkin vastaan mielelläni!

Lue myös tämä

Ouril Pontao - kaupunkihotelli Kap Verdellä kokemuksia

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan