Slider

Ongelmia Carnivalin kanssa

keskiviikko 20. marraskuuta 2013

Huhhuh. Nyt on Online check-in tehty. Kauan se kestikin. Siis aivan liian kauan. Turhautuminen oli jo aivan nurkan takana.

Ennen Karibian risteilyä täytyy siis käydä täyttämässä kaikennäköisiä tietoja Carnivalin sivuilla: omat tiedot kotiosoitteesta passinnumeroon, matkustustiedot lentotiedoista lähtösataman hotelli-infoon jne. Kuulostaa helpolta, ja niin se normaalisti onkin. Mutta ei tällä kertaa.

Online check-in järjestelmä ei toiminut matkustustietojen osalta. Eikä toiminut Carnivalin asiakaspalvelukaan.

Kirjoitin Carnivalille sähköpostia. Kerroin, että kun olen täyttänyt matkustusinfon ja klikkaan jatka-painiketta, vastaan tulee error-sivu. Vastaukseksi Carnivalilta sain ohjeet, kuinka Online check-in tehdään. Vastasin, että ongelma ei ole se etten osaisi tehdä online checkausta, vaan heidän järjestelmänsä ja error-sivu. Ei vastausta.

Kirjoitin Carnivalille uudelleen ja kerroin ongelmani. Vastaus: ohjeet kuinka online check-in tehdään. Vastasin jälleen, etten ole tyhmä, vaan heidän järjestelmänsä ei toimi. Ei vastausta.

Kirjoitin Carnivalille vielä kerran. Sama rumba. Uskomatonta!!

Sitten Facebookissa tuli vastaan Carnivalin päivitys. Jes! Heidän Facebook-sivustollehan minä kysymykseni laitan. Luulisi että vastaisivat, kun ongelma on kahden ja puolen miljoonan tykkääjän näkyvillä. Ja niin sain vastauksen. Kahden tunnin sisällä. Mutta en Carnivalin asiakaspalvelijalta, vaan joltain, joka on ilmeisesti törmännyt samaan ongelmaan. Ihan sama. Ongelma ratkaistu. Online check-in tehty. Ei enää päänvaivaa ja pelkoa siitä, että joudumme aamutuimaan Miamin satamaan tekemään lähtöselvityksen paikanpäällä.

Kiitos sosiaalinen media ja Paul, kun avustit minua!


Ongelma oli siis nimenomaan Travel Information –osiossa, jossa pitää täyttää lento- ja hotellitiedot. Kun jättää hotellitiedot täyttämättä, päästää ohjelma tekemään lähtöselvityksen loppuun. Tiedoksi, jos Carnival ei korjaa järjestelmäänsä lähiaikoina ja joku muukin risteilylle lähtevä törmää samaan ongelmaan.

Muistan ensi kerralla ottaa heti sosiaalisen median kanavat käyttöön. Olisihan minun pitänyt aiemmin jo tajuta, miten paljon tietoa 2,4 miljoonan Carnivalin tykkääjän joukosta löytyy!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidän kommenteista ja kysymyksiinkin vastaan mielelläni!

Lue myös tämä

Ouril Pontao - kaupunkihotelli Kap Verdellä kokemuksia

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan